Kruhov Kiovatky yakınlarındaki köprü yüksekliğinin inşası durumunda, Stecko bölgesi olan Karlovy Vary ve Pilzeskho, DLN'ler yolun yollarını inşa etti.
Yokuş aşağı kompozisyonun bir zevkiydi, sorun jeoloji, PSAL'a göre, pilotu ayarlamamız gerekiyor, 30 metre derinlemesine var, diyor Vinci İnşaat Grubu'ndan köprünün inşaatı Lubo Lobk.
Estakda köprüsü MT 13 kutup olacak ve inşaat yavaş yavaş çıkarılacak.
Mondl'da, Lennec köyü yakınındaki Nhradni iletişimi, böylece köpek D6'da çok fazla hareket edebilir. Yeni kesimin ısırığı Mimorovov Kiovatka Ernice ve DV gürültü bariyerleri olacak. Pehrada Krry ile dolu cehennem köprüsünden biri. Bölümün inşası 3,5 milyar krondur.
Bu SEK, Hooviek'in orta bölgesindeki D6 ve Lubenec'in bypass'ına bağlı Kon. Leky köyü yakınındaki 6.2 kilometrede ilk aşama bu yıl yollarla ve 2027'de ikincisi.
D6 D6 hücrelerinin tamamlanmasıyla, 2028'de POTN teri. Karlovy değişen bölge bölgenin gelişimini beklemektedir.
Yokuş aşağı kompozisyonun bir zevkiydi, sorun jeoloji, PSAL'a göre, pilotu ayarlamamız gerekiyor, 30 metre derinlemesine var, diyor Vinci İnşaat Grubu'ndan köprünün inşaatı Lubo Lobk.
Estakda köprüsü MT 13 kutup olacak ve inşaat yavaş yavaş çıkarılacak.
Mondl'da, Lennec köyü yakınındaki Nhradni iletişimi, böylece köpek D6'da çok fazla hareket edebilir. Yeni kesimin ısırığı Mimorovov Kiovatka Ernice ve DV gürültü bariyerleri olacak. Pehrada Krry ile dolu cehennem köprüsünden biri. Bölümün inşası 3,5 milyar krondur.
Bu SEK, Hooviek'in orta bölgesindeki D6 ve Lubenec'in bypass'ına bağlı Kon. Leky köyü yakınındaki 6.2 kilometrede ilk aşama bu yıl yollarla ve 2027'de ikincisi.
D6 D6 hücrelerinin tamamlanmasıyla, 2028'de POTN teri. Karlovy değişen bölge bölgenin gelişimini beklemektedir.