Spotify muhtemelen yaz aylarında planlama fiyatları – ayrıca Avrupa'da
Şirket gazetesi Financial Times öğrendiğinden, Spotify yaz aylarında birçok ülkedeki abonelik fiyatlarını artırmayı planladı. Buna ek olarak, şirket yeni koşullar ve daha yüksek ses kalitesi ile “süper prim” oranının tanıtımını dikkate alıyor.
Spotify: Muhtemelen Haziran ayında Avrupa'da fiyat artışları
Profesyonellere göre, grup Avrupa ve Latin Amerika'daki bireysel sezon biletlerinin fiyatlarını yaklaşık bir Euro artırmayı planlıyor. Spotify Haziran ayından bu yana fiyat vidasını çekebilir.
Rapora göre, müzik endüstrisinin yöneticileri uzun zamandır Spotify, Apple Music ve diğerleri gibi hizmetleri fiyatlarını artırmasını istedi. Çünkü müzik endüstrisi açısından, abonelik fiyatları enflasyondan daha yavaş arttı ve Netflix gibi video akışı aboneliklerine kıyasla.
Spotify Almanya'daki fiyatları artırması durumunda, abonelik 11 yerine bir kişi için 12 avroya mal olacak. Şu anda ikili ve aile aboneliğinin komisyonlarının artıp artarılmayacağı belli değil, ancak açık.
Spotify: Almanya'daki fiyatların artışı Ekim 2023'te sürüyor
Spotify, Ekim 2023'te son kez fiyatları bir ila üç Euro artardı. O zamanlar premium bireysel abonelik fiyatlarındaki ilk artış oldu. Müzik akışı hizmeti Mart 2012'de Almanya'da başladığında, premium abonelik 10 Euro'dur. En yüksek fiyatlara rağmen, şu anda fonksiyon aralığında herhangi bir değişiklik olmadı.
Önceki abonelik modellerine ek olarak, şirket ayrıca bir “süper prim” oranı getirmeyi planlıyor. Rapora göre, “Music Pro” olarak adlandırılması gereken teklif, bireyler için 18 $ olacak ve esas olarak müzik hayranlarına yönelik olacak.
En pahalı abonelik üç yeni işlev sunmalı ve diğer şeylerin yanı sıra ses kalitesini gemideki uzun kayıptan uzak tutmalıdır. Ayrıca remiksleme araçları ve konser biletlerine erişim sunmalıdır. Bilet satışı, “süperfanlardan” yararlanmak için müzik endüstrisinin bir itişinin bir parçası olmalıdır. Planlanan yeni oranla ilgili Financial Times raporu, Şubat 2025'ten itibaren Bloomberg ilişkisine denk geliyor.
Spotify kayıpsız bir akış kalitesine geç kalacaktı: Tidal, Apple Music ve Amazon Music gibi birkaç Spotify rakibi yıllardır böyle bir seçenek sundu.
(AFL)
Şirket gazetesi Financial Times öğrendiğinden, Spotify yaz aylarında birçok ülkedeki abonelik fiyatlarını artırmayı planladı. Buna ek olarak, şirket yeni koşullar ve daha yüksek ses kalitesi ile “süper prim” oranının tanıtımını dikkate alıyor.
Spotify: Muhtemelen Haziran ayında Avrupa'da fiyat artışları
Profesyonellere göre, grup Avrupa ve Latin Amerika'daki bireysel sezon biletlerinin fiyatlarını yaklaşık bir Euro artırmayı planlıyor. Spotify Haziran ayından bu yana fiyat vidasını çekebilir.
Rapora göre, müzik endüstrisinin yöneticileri uzun zamandır Spotify, Apple Music ve diğerleri gibi hizmetleri fiyatlarını artırmasını istedi. Çünkü müzik endüstrisi açısından, abonelik fiyatları enflasyondan daha yavaş arttı ve Netflix gibi video akışı aboneliklerine kıyasla.
Spotify Almanya'daki fiyatları artırması durumunda, abonelik 11 yerine bir kişi için 12 avroya mal olacak. Şu anda ikili ve aile aboneliğinin komisyonlarının artıp artarılmayacağı belli değil, ancak açık.
Spotify: Almanya'daki fiyatların artışı Ekim 2023'te sürüyor
Spotify, Ekim 2023'te son kez fiyatları bir ila üç Euro artardı. O zamanlar premium bireysel abonelik fiyatlarındaki ilk artış oldu. Müzik akışı hizmeti Mart 2012'de Almanya'da başladığında, premium abonelik 10 Euro'dur. En yüksek fiyatlara rağmen, şu anda fonksiyon aralığında herhangi bir değişiklik olmadı.
Önceki abonelik modellerine ek olarak, şirket ayrıca bir “süper prim” oranı getirmeyi planlıyor. Rapora göre, “Music Pro” olarak adlandırılması gereken teklif, bireyler için 18 $ olacak ve esas olarak müzik hayranlarına yönelik olacak.
En pahalı abonelik üç yeni işlev sunmalı ve diğer şeylerin yanı sıra ses kalitesini gemideki uzun kayıptan uzak tutmalıdır. Ayrıca remiksleme araçları ve konser biletlerine erişim sunmalıdır. Bilet satışı, “süperfanlardan” yararlanmak için müzik endüstrisinin bir itişinin bir parçası olmalıdır. Planlanan yeni oranla ilgili Financial Times raporu, Şubat 2025'ten itibaren Bloomberg ilişkisine denk geliyor.
Spotify kayıpsız bir akış kalitesine geç kalacaktı: Tidal, Apple Music ve Amazon Music gibi birkaç Spotify rakibi yıllardır böyle bir seçenek sundu.
(AFL)