Umarım yaz sıcağına şaşırmazlar, insanlar sonu gelmeyen yol onarımları için ŘSD'ye şikayet ediyor

Bakec

Member
Bugün Steck bölgesinde en çok kullanılan yollar arasında muhtemelen dağ yolu yoktur.St – Blina – Most güzergahının bir parçası olan ve aynı zamanda D8 yolu ile kavşak olan Teplice'den Novy Dvor'a giden E442 yolu, Birçok kişiye göre, yol ve yol inşaat şirketinin (SD) ortak girişiminin iletişim sisteminin çalışmasına yönelik olumsuz bir reklamdır.


Şirket, 2023 yılı sonuna kadar tamamlanacağı düşüncesiyle devasa çukurları kaldırması, kamyonlarla ezilmiş asfaltı kaldırması ve rayları çalıştırması beklenen onarımını 2023 yılının ilk çeyreğinde sundu. Ancak daha sonra SD şunu keşfetti: güzergah üzerindeki iki köprünün hasar gördüğünü ancak bunun beklendiğini, onarımların tamamlanmasının ise Temmuz 2024'e ertelendiğini söyledi. Ona göre firma bunu yapmayacak ancak uzatılmış çalışma verdi.


15 Aralık'a kadar köprünün yarısının onarımını tamamlayıp, tüm kesim boyunca asfalt tabakasını kırarak burada kışlık yıkımı gerçekleştireceğiz. Dönemin SD sözcüsü Dana Zikeov, kış aylarında her iki yönde de geçilebilir olacağını ve köprünün ikinci yarısının ilkbaharda onarılacağını ve bunun en geç Haziran 2024'e kadar hazır olmasını hedeflediklerini söyledi. 2023 sonbaharında.


Ama her şey farklıydı, her iki yönde de geçilebilir bir bölüm yoktu ve yok. aptallar, trafik ışıklarında uzun kuyruklarda duruyorlar. Beklemek istemiyorsanız, köpeği ilçeden, köpeği ise Nov Dvory ve Bystany köylerinden satın alın, mesele her gün araba basmaktır. Köprülerin duvarları betonla kaplanıyor ve asfalt döşenen yollarda trafik ışıklarının önünde uzun kuyruklar oluşuyor. Teplice istikametinde kavşak öncesi 100 kilometrelik kırma asfaltlı yolda frenlemeler yapılıyor.


Aptallar kelimenin tam anlamıyla en çeşitli SD frekanslarına gülüyorlar. Onlar için asıl sorun, sıcak geçen ve inşaat çalışmalarının yoğun olduğu kış aylarında güzergahta hiç işçi bulunmamasıydı. Bir inşaat makinesinin veya tulum giyen insanların ortaya çıktığı günleri kaçırmak kolaydır. İşte güneşle ilgili bazı sosyal medya alıntıları.


Bu gülünecek bir durum değil. Bina her gün boş ve işçi yok.


Ee asıl mesele yolu asfaltlamışlar, asfaltlamışlar ve yanındakini de uzun kısmın tersini anlamıyorum.


Yani belki de yanlış bir şey yoktur (2024 yazına kadar tamamlanacak) şaşırma İlkbaharda güneşten ya da yazın şiddetli sıcaktan, belki sonbaharda zihinsel soğuktan ve düşen yapraklardan ya da kışın kar ihtimalinden etkileniyorsunuz ve belki de köprünün yanından geçen arabaların tereddütü ve bunun yarattığı gürültüden değil. iş. Umutla


hatta kendileri SD'deydi ve dönemi tamamlamak istiyorlar. Onlar Natvan, söz veriyorum değil. Şirket, köprülerdeki sapmaları, farklı tipte köprü kirişlerinin kullanılmasının gerekliliğini vb. açıklıyor. Ama kışın havaların alışılmadık derecede kurak olduğu ve çalışmak zorunda oldukları günlerde borçlular orada değil miydi?


SD basınından Kamila Zahlkov, iklim koşulları nedeniyle paketleme tesislerinin faaliyette olmadığı bir döneme ulaştık (paketleme tesislerinin kış aylarında standart olarak kapatılması), bu durumun, olayların orijinal tam uygulamasına kıyasla bir gecikmeye neden olduğunu söyledi. departman.


Mevcut durum şu ki, Mart 2024'ün ikinci yarısında gerekli evin sms'inin teslim edilmesi gerekiyor ve Nisan 2024 sonuna kadar köprünün yarısı tamamlanmış olacak. . 8-045 ve muhtemelen 8-046. Daha sonra köprünün diğer yarısının onarımı gerçekleştirilecek. Hiçbir şeyin kendisini şaşırtmaması gerektiğini göz önünde bulundurarak, Zahlkov'un hoşnutsuz halkından birine yanıt olarak sosyal medyada köprünün onarımı için gereken sürenin en geç tatil sonuna kadar tamamlanmasının beklendiğini ekledi.


Ayrıca, son tarihi yeniden ertelemek için – meslektaşı ayrıca MF DNES için 2023 sonbaharında son teslim tarihinin Haziran 2024'te tamamlandığını belirtti ve ardından bu hafta şu anda Ağustos ayında olan randevu hakkında yazdı. Yol yüzeyinin onarılmasının bedeline gelince, köprünün mevcut durumu 14 milyon krondan 60 milyon krona çıktı.


Onarım için 300 milyon



Aksi takdirde, Kamila Zahlkov'a göre bu yıl SD'nin, dik ve ince kesimlerde kademeli olarak başlayacak veya başlayacak olan Steck bölgesinde öncelikli onarımlar için hazırlanmış yaklaşık 300 milyon kronu var. Bir dizi inşaat olayıyla ilgili. Değiştirilmiş bölüm Teplice – Nov Dvory teba hariç n arasında Chnov köprüsündeki yolun onarımı, Vaov u st'deki köprülü rota, I/13 Teplice – Srbice yolu ve köprülü Komoan yakınındaki I/13.


Özellikle kıştan sonra pek çok ekstra var. Kamyonları ezen sadece yollar değil. Yüzlerce ilçenin durumunu millet biliyor.


Bölge şehirlerindeki mağdurlar, örneğin Dransk ve Netmick caddelerindeki çukurlardan muzdaripken, diğerleri Okrun ve Prmyslov caddelerindeki kuru ve dalgalı yollardan şikayetçi. Vojanov Caddesi'ndeki durum o kadar umutsuz ki. Burada çalışmaya giden Bay Martina, burada gerçekten yeterince insan olduğunu söyledi.


Belediyenin ulaştırma ve mülk dairesi başkanı Dalibor Dalek, kış sezonunun bitiminden sonra şehrin, başta toplu taşıma trafiği olan yollar olmak üzere yol onarımları yapacağını ve bu yollardan ilkinin Netmick Caddesi olacağını söyledi.


Ancak her zaman olmasa da onarımlara sorunsuz bir şekilde başlayabiliyorum. Pek çok kişinin bu fikri önerdiği Litomice'deki Teplick caddesinin yeniden inşası, yolun altındaki arazinin mülkiyeti nedeniyle belediye binası tarafından uygulanamıyor. Belediye esasen bu yolun altındaki arazinin sahibi değil, dolayısıyla bu caddenin genel yeniden inşasına devam edemiyoruz. Litomice Arazi Geliştirme Departmanı başkanı Venue Brunclkov, arazinin devri için bir talebimiz var, ancak bu henüz bizim değil, dedi.


Kışın ardından belediyenin çukurları sıcak geri dönüştürülmüş malzeme ve asfalt betonu ile onardığını ancak bu ödemelerin tamamen farklı olmadığını belirtti. Altında bir hendek var, yani bir sorun var, çünkü bir yerlerde asfalt betonu tabakası çok ince ve köpek kışın daha hızlı donuyor, diye açıkladı.


Buradaki fikir için, adı bekleyin ve vt kuru, Masaryková Caddesi ile kesişme noktasındaki otobüs durağında, yol kenarında büyük bir çukur var. Liberecká ve Kiková Sokakları ile kesişme noktasında, bir yerde asfalt tamamen bozuk, onun yerine orijinal bir hendek ile bir çatlak var.


Ancak bozuk yollar sadece sürücüler için sorun değil, bisikletliler için de sorun olabiliyor. Roudnice'deki Ervna Pindler Köprüsü'nü geçenler, yol kenarındaki, özellikle de Nmst yakınında sol taraftaki çeşitli düzensizliklerin farkında olmalıdır. Aynı şekilde Esho Stedo tepelerine tırmanmak için yola çıkan kişinin de dikkatli olması gerekir. 3057 ve 3058 numaralı bisiklet yollarının kesiştiği Eenit köyü ve kaybolan Babiny I köyü çevresinde yollar bozuk ve hızlı bir şekilde yokuş aşağı giden bir bisikletçi burada düşmese bile bisikletini kolaylıkla kırabilir.


Bölgelere göre yamalar



Yol II. ve III. daha sonra benim bölgemde, Stecko bölgesinin (SS) Sprva ve Draba yollarından sorumluyum. Gelecek yıl için bölge genelinde onarımlarını gerçekleştiriyor. Derneğin editörü Libor Taner, yatırımlarımızın büyük kısmını, çoğunlukla tam panel halı onarımı şeklinde olmak üzere tüm bölgeye yaymaya çalışıyoruz dedi. Bu yıl için hazırladığımız bölümün sayısı 100 civarında” diye konuştu.


Kış aylarında yolların durumu genellikle iklim koşulları nedeniyle kötüleşse de Taner, bölgedeki yollarda şu anda aşırı bir durumla karşılaşmıyor. Şu anda, durumu bir önceki kışlardan sonra olduğu gibi tanımladı ve kuruluşun aşırı basınç noktalarını gözlemlemediğini de sözlerine ekledi.


Hem SS hem de SD çukurları ve hasarlı yolları bildirebilir. Taner, insanların sevk talebinde bulunduğunu ve kış mevsimiyle ilgili olarak bir yerlerde bir delik ya da tarlalardan su sızdığını anlattı. Bilgiler hızla seyahat rehberine gönderilir ve rehber daha sonra şehri kontrol eder. SS editörüne göre sorun en geç ertesi güne kadar çözülmeyecek.


SD'den Kamila Zahlkov daha sonra, devlet teşebbüsünün yönetiminde iletişimde bir aksaklık olduğunu fark etmeleri halinde bu bilgiyi arayıp e-posta ile gönderebileceklerini, veri kutusuna gönderebileceklerini ve posta yoluyla gönderebileceklerini söyledi. . Sprva Chomutov'un kişisel yaşamının bu kadar özel olması mümkün. Ancak Zahlkov, acil sorunun düzeltilmesinin ne kadar süreceğini doğru bir şekilde tahmin etmenin imkansız olduğuna dikkat çekti. Kusurlar farklı niteliktedir, bunların giderilme zamanını kesin olarak belirlemek mümkün değildir. Çıkarılma zamanının birçok faktöre bağlı olduğunu açıkladı.
 
Üst